-


SİYONİSTLERİN OYUNLARI - 4


Bu haber 25.02.2019 14:43 eklenmiş ve 197 kez görüntülenmiştir.
Sebahattin Kızıltaş

        Milli İstihbarat Teşkilatının Osmanlı dönemindeki adıyla Teşkilat-ı Mahsusa’nın  son başkanı Hüsamettin Ertürk,ele geçirdiği Siyonistlerin protokollerini hatıralarında açıklıyor.

     Ben  Teşkilat-ı Mahsusa’da çalışırken Dünya’ya hakim olmak isteyen Siyonist Teşkilatının elimize geçen düsturları vardı ki ne kadar manalıdır.Burada şöyle yazılıdır.

1- Genç nesilleri mugayir-i ahlak ( ahlaka aykırı ) telkinlerinlerle bozmalı; Burada sözü edilen toplumu,özellikle gençleri ahlaka aykırı davranış ve eylemlere yöneltmeli,böylece toplumun ahlaktan yoksun olması sağlanmalıdır.

  1. Aile hayatını yıkmalı,
  2. İnsanlara,aşağı sınıflarla tahakküm etmeli,
  3. Sanatı zayıflatmak,edebiyatı müstehcen ve şehevi hale sokmalı,

     Hayatımızın her alanına müdahale eden ve toplumu kültürsüzlüğe götüren adımlardan birisi,belkide en önemlilerinden birisi de sanatı zayıflatmak,edebiyatı ve sanatı müstehcen ve şehevi hale sokmaktır.

     Daha önce yazılan eserler,sinema filmleri,şiirler,resimler,şarkı ve türkülerin insan hayatına yönelik bir kısmı vardı.Ya insanların duygularına hitap ediyor,ya da toplumsal hayatı irdeliyor,kendine göre doğru ve yanlış olanları ortaya koyuyorlardı.Osmanlının son dönemlerinde yazılan roman ve hikayelerde insanların duyguları dile getiriliyordu.Ama ahlak ve uslup açısından bir seviye,bir güzellik ve bir estetik vardı.Yazılan her şiirin veya söylenen her türkünün mutlaka duygusal bir karşılığı vardı.Hiç bir eserde müstehcenlik,bayağılık,pespayelik ve şehevi duygular yoktu.

      Altmışlı ve yetmişli yıllarda yapılan sinema filmlerinde her tür insani duygu yer alıyordu.Öpüşme sahnelerine dahi yer verilmiyordu.Filmlerin konuları genelde  gelenekler veya duygusal konulardı.Hiç bir filmde ahlaksız bir kare dahi bulamazdınız.Yazılan hikaye ve romanların hiç birisinde şehvet,cinsellik ve pespaye duygulara asla yer verilmezdi.Ya toplumun yapısını konu alıyor yada duygulara hitap ediyorlardı.Sanatsal faaliyetlerin her alanında bu böyle idi.Sağcı veya solcu fark etmez her eserin bir edebi ve bir ahlakı vardı.

     Özellikle seksenli yıllardan başlayarak sanat ve edebiyata müstehcenlik deyim yerindeyse,damga vurdu.Piyasaya sürülen müstehcen filmler,her tür müstehcen kareyi barındıran romanlar ve hikayeler,söz ve müziğiyle bayağı şarkı ve türküler bir anda piyasanın en temel malzemeleri oldular.Çift cinsiyetli sapıklar adeta toplumun önde gelen sanatçıları diye sunulmaya başlandı.Sapıklık ile sanat özdeşleştirildi.Bunun sonucunda sapıklık olan LGBT sanki insani bir hakmış gibi kabul görmeye başladı.Müstehcen romanlar on hatta on beş baskı yapmaya başladı.Müziği ve sözleri beş para etmeyen şarkılar sanki gerçek bir sanat eseriymiş gibi sunulmaya başlandı.Medyanın sunduğunu hep doğru ve güzel olarak kabul eden toplumda bunları benimsedi.

    Doksanlı ve iki binli yıllarda ise işin tadı tamamen kaçtı.Vücudundan başka hiçbir özelliği olmayan gencecik çocuklar önümüze sanatçı diye çıkarılarak,her tür ahlaksızlığın ve rezilliğin boy gösterdiği televizyon dizilerinde oynatıldılar.Bizde ailece oturarak ahlak ve edebin olmadığı ve toplumsal dokuyu temelden dinamitleyen bu pespaye dizileri sanat eseri olarak izlemeye başladık.Hepsinin yapıları aynı olmasına rağmen farklı konularda imiş gibi önümüze koydukları dizileri hiç gocunmadan izledik.

    Bir dizide; “ Bir kişi kardeşinin hanımı ile birlikte oluyor.Daha sonra köyden İstanbul’a gidip orada çok zengin oluyor.Köyde kalan yengesinin ondan bir çocuğu oluyor.Adamın kardeşi köyde ölüyor.Piç ( affınıza sığınarak ) olan oğlu İstanbul’a gelip amca kabul ettiği babasının ! yanına yerleşiyor.Amcasının ! oğlu çok yaramaz birisi ve eşine iyi davranmıyor.Köyden gelen delikanlı ile gelin bir birlerine aşık ! ( ahlaksızlığın nasıl örtüldüğünü görmemek için böyle masum duygular istismar ediliyor.) oluyorlar.” dizi böylece devam ediyor.

     Metresin adının sevgili,metresiyle hayatını geçiren ve ailesinin haklarını hiçe sayan kava….( Özür dilerim başka kelime bulamadım.) adının aşık,hırsla para kazanmanın ve başkasını soymanın adı “ iş bilmek” olarak anlatıldı.Zaman içinde çoğumuz bunları doğru kabul ettik.

      Belediyelerin alanlara diktirdiği müstehcen heykelleri sanat diye yutturdular.Maalesef bizde bunları bize “ gerici-yobaz “ demesinler diye onayladık.Belki onaylamadık ama onaylar gibi sustuk.

      Sözün özü; Mehmet Akif Ersoy,Necip Fazıl Kısakürek,Nazım Hikmet,Fakir Baykurt,Cemil Meriç … gibi daha sayacağımız yüzlerce sanatçıdan Tarkan,Ankaralı Turgut,Aleyna…. Gibi sanatçılara ! kaldık.

     

     

     

 

 

 

 

 

 

Yazara ait son 10 makalele
SİYONİSTLERİN OYUNLARI - 4
SİYONİSTLERİN OYUNLARI - 3
SİYONİSTLERİN OYUNLARI
SİYONİSTLERİN OYUNLARI
MEDYA VE TOPLUMSAL CİNNET
SİYONİSTLERİN İSLAM İÇİNDE KURDUKLARI MEZHEPLER
DOLAR NEDEN YÜKSELİYOR?
SİYONİSTLERİN KURDUKLARI TARİKATLAR
SİYONİSTLER NE İSTİYOR 2 ?
TOPLUMSAL DOKU VE GELİŞMİŞLİK
Yorum Yaz - Yorumlar
Toplam 0 yorum yapılmıştır.
 ‹ 
 › 

ÇOK OKUNANLAR
SON YORUMLAR



Hınıs Belediye Başkanlığını hangi partili aday kazanacak?

59.4%

22.2%

18.4%

0%


Erzurum Hınıs ilçesi paylaşım ve bilgi portalıdır. Fotoğraflar ve videolar ayrıca tüm köylerimiz hakkında bilgiyi HınısınSesi.com da bulabilirsiniz
Hınıs'ın Sesi - Erzurum Hınıs ilçesi paylaşım ve bilgi portalı
Hınıs'ın Köyleri
Hınıs'ın Genel Durumu
Hınıs'ta Eğitim
Hınıs'ta Sosyal Yaşantı ve Konut
Hınıs'ın Ekonomik Durumu
Hınıs'ta Altyapı ve Ulaşım
Hınıs'ın Coğrafi Yapısı ve İklimi
Hınıs'ın Tarihi Eserleri ve Turistik Yerleri
Hınıs'ın Tarihi
Acarköy
Akbayır
Akçamelik
Akgelin
Akgöze
Akören
Alaca
Alagöz
Alınkiri (Abdalan)
Alınteri
Altınpınar
Arpadere
Avcılar
Başköy
Bayırköy
Bellitaş(Herami)
Beyyurdu(Begordi)
Çakmak
Çamurlu
Çatak
Çilligöl
Dağçayırı
Demirci
Derince
Dervişali
Dibekli
Dikili
Divanhüseyin
Elmadalı
Erbeyli(Tirkiş)
Erduran
Erence
Esenli
Göller(Kahgik)
Güllüçimen
Gürçayır
Güzeldere
Halilçavuş
Hayran
Ilıcak(Germik)
İsmail
Kalecik
Karaağaç
Karabudak
Karamolla(Kerimelle)
Kazancı
Ketenci
Kızılahmet
Kızmusa
Kongur
Meydanköy
Mezraa
Mollacelil
Mollakulaç
Mutluca
Ortaköy
Ovaçevirme
Ovakozlu
Parmaksız
Pınarköy
Şahabattinköy
Şahverdi
Şalgamköy
Saltepe
Sıldız
Söğütlü
Sultanlı
Suvaran
Tanır
Tapuköy
Taşbulak
Tellitepe
Tipideresi
Toprakkale
Toraman
Ulucayır
Ünlüce
Uyanık
Yamanlar
Yaylakonak
Yelpiz
Yeniköy
Yeşilyazı
Yolüstü(Arus)